الثلاثاء، 22 مارس 2016

ياحب ااااه ,,,,,,,ســــــــــــــــــــــــــــامى شـــــــــــــــــلبى

..ابو ....................الحب الضائع...............الرومانسيه....
ياحب ااااه
ضيعت نفسك ليه
يا حـــــــب ضاع
ومشيت فى طريق الأحزان
ورحت مع الضياع ياحب ليه
عملت فى نفســـــــــــك ايى
وضعت مـــــــــــع الضياع
ونســــــــــيت الحب والحنان
وضيعت كــــــــــل اليى كان
وما عاد غير الحزن والأحزان
يا حــــــب ااااااه ياحب اااااااااااه
نسيتنا الأيام الحلوه كمان والحب اليى كان
وياريت ترجع بينا الأيام للحب والأحلام
ونعيش فى سعد وهنا ونبعد عن الأحزان
وما يبقى فى مكان لأى حزن ولا احزان
يا حب اااااااااااااااااه الحزن اتعودناه
والحب فقدناه وعشنا فى الأوهــــــام
ندور وندو فى كل مكان على حب ايام زمان
يا حب ااااااااه ..اااااااااه ...دا الحب ضيعناه
من خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواطرى
ابن الريف ابو دم خفيف 22/3/2016
ســــــــــــــــــــــــــــامى شـــــــــــــــــلبى
صورة ‏‎Samy Shalaby‎‏.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق