..ابو ....................الحب الضائع...............الرومانسيه....
ياحب ااااه
ضيعت نفسك ليه
يا حـــــــب ضاع
ومشيت فى طريق الأحزان
ورحت مع الضياع ياحب ليه
عملت فى نفســـــــــــك ايى
وضعت مـــــــــــع الضياع
ونســــــــــيت الحب والحنان
وضيعت كــــــــــل اليى كان
وما عاد غير الحزن والأحزان
يا حــــــب ااااااه ياحب اااااااااااه
نسيتنا الأيام الحلوه كمان والحب اليى كان
وياريت ترجع بينا الأيام للحب والأحلام
ونعيش فى سعد وهنا ونبعد عن الأحزان
وما يبقى فى مكان لأى حزن ولا احزان
يا حب اااااااااااااااااه الحزن اتعودناه
والحب فقدناه وعشنا فى الأوهــــــام
ندور وندو فى كل مكان على حب ايام زمان
يا حب ااااااااه ..اااااااااه ...دا الحب ضيعناه
من خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواطرى
ابن الريف ابو دم خفيف 22/3/2016
ســــــــــــــــــــــــــــامى شـــــــــــــــــلبى
ياحب ااااه
ضيعت نفسك ليه
يا حـــــــب ضاع
ومشيت فى طريق الأحزان
ورحت مع الضياع ياحب ليه
عملت فى نفســـــــــــك ايى
وضعت مـــــــــــع الضياع
ونســــــــــيت الحب والحنان
وضيعت كــــــــــل اليى كان
وما عاد غير الحزن والأحزان
يا حــــــب ااااااه ياحب اااااااااااه
نسيتنا الأيام الحلوه كمان والحب اليى كان
وياريت ترجع بينا الأيام للحب والأحلام
ونعيش فى سعد وهنا ونبعد عن الأحزان
وما يبقى فى مكان لأى حزن ولا احزان
يا حب اااااااااااااااااه الحزن اتعودناه
والحب فقدناه وعشنا فى الأوهــــــام
ندور وندو فى كل مكان على حب ايام زمان
يا حب ااااااااه ..اااااااااه ...دا الحب ضيعناه
من خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواطرى
ابن الريف ابو دم خفيف 22/3/2016
ســــــــــــــــــــــــــــامى شـــــــــــــــــلبى

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق