الثلاثاء، 22 مارس 2016

سامحينى يا أمى ........سالم سعيد

سامحينى يا أمى
كان نفـسى أجيبــلك هديه بس معرفتـش
أعمل إيه لظروفى الماديه خليتنى ماقدرتش
وأنا شايـف ناس بتحتـفـل وتغـنى
وناس بتقـدم الهــدايا وتهــنى
نزلت دموعى منى غصب عنى
هواعيد الأم ده لازم عنه يعنى
ليه منخـليـش كل أيامـها عـيد
ليه يوم نفرح ونبـكى أم الشــهيد
ونبـكى كمان اللى معندهاش وليد
وليه يكون هـواده اليوم الوحـيد
يابتوع عيد الأم خلو عندكوشوية دم
وأفرحو بس من غير ماتجرحـو
وراعو شعور بعض لجل ماتفلحو
راعو إن فى أمهات حزينه
وراعو إن فى أطفال يتيمه
راعو إن الأمه العربيه أم
فقدت ولادها وحالتها تغُوم
سامحينى يا أمى وسامحينا يا كل أم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق