السنين جريت وﻻ الرهوان ....سنين عدت محسبتهاش
شهور وسنين معديه راحت ....وﻻ جت مكتوبه فى شهاده
قالوا:كبرت بجد ..وانت شعرك ماابيض .ده انت لسه شباب
نهنى باللى اتعد وفات وﻻ ....نهنى باللى لسه مجاش؟؟؟؟
رديت عليهم وقلت :دى سنين معديه محسوبه بالثانيه ....
سبحانه رب الكون لو لينا نصيب نكون متجمعين فة ذاك اليوم
نهنى ونبارك ....ونهيص ونطفى الشموع ..والله ماانا عارف
بنطفى الشموع وﻻ نبكى بدموع ..على اللى راح ومش راجع
......
بقلمى .....عطر الوداد
شهور وسنين معديه راحت ....وﻻ جت مكتوبه فى شهاده
قالوا:كبرت بجد ..وانت شعرك ماابيض .ده انت لسه شباب
نهنى باللى اتعد وفات وﻻ ....نهنى باللى لسه مجاش؟؟؟؟
رديت عليهم وقلت :دى سنين معديه محسوبه بالثانيه ....
سبحانه رب الكون لو لينا نصيب نكون متجمعين فة ذاك اليوم
نهنى ونبارك ....ونهيص ونطفى الشموع ..والله ماانا عارف
بنطفى الشموع وﻻ نبكى بدموع ..على اللى راح ومش راجع
......
بقلمى .....عطر الوداد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق