( عتاب من غير كلام )
لما التقينا ليه نسينا الخصام
وشوقنا طار زى الحمام ؟؟؟
حضنت ايديا ايديكى .....
مشتاقه السلام ......
ونسينا كل الدنيا من حوالينا
يا منوره قلبى بشمس الغرام
الفرحه ناديتنا ...خدتنا
من ايدينا ....
طارت وطيرنا معاها
من لهفة امانينا
حتى الطيور فوق الشجر
رقصت على اغانينا
ونسينا روحنا .....
لحد ما صحى القمر
نور علينا .....
وبقى العتاب من غير كلام
لما ألتقينا ليه نسينا الخصام
وشوقنا طار زى الحمام
بقلم الشاعر مصطفى عبد المنعم

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق